om jag vann en miljon

Imorgon ska jag, Emelie Nikolina och Sandra vidga vyerna ända till Örebro. Amazing. Är i stort behov av en helt ny garderob. Jag skulle bli glad över bara ett par nya tröjor, eller ja.. ett par jeans så är jag överlycklig i en månad. Så då kommer jag till den stora frågan - varför kan jag inte vinna en miljon på lotto för? Denna fråga brukar kicka in sent på nätterna medans jag försöker räkna får. Jag menar, är det någon som är i stort behov av en miljon så är det väl endå jag. Jag skulle skänka hälften till Rädda Barnen och plantera resterande halva miljonen i träd någonstans i utkanten av Afrika. Lurad! Klart jag inte skulle! Jag skulle dragit på en jorden runt resa, öppnat min egen bar på Bali och sedan köpt ett par jeans. Inte för att jag behöver jeans på Bali, men ändå bara för sakens skull.


Beach Bar - Brazil


Förutom drömmar om en miljon på lotto så spenderades fredagen med en fika med Broberg. Mycket trevligt uppvaknande imorse då jag helt totalt glömt bort detta. Efter att inte ha tvättat håret på.. hm, den siffran håller jag för mig själv, smuts jag.. så stod jag i det stora kvalet och valet: orka tvätta håret eller inte? Håret blev i slutändan tvättat. Nu ni som läser detta kommer komma på er själva om varför ni fortsätter läser detta otroligt ointressanta inlägg om denna dag då charlotte inte visste om hon skulle tvätta håret eller inte. Men som i alla sagor, slutade det lyckligt.

Kommentarer
Postat av: s

Fint att du tvättade dig till slut din lille gris..;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback