En dag i månaden

Det är vetenskapligt bevisat att en gång i månaden går allting fel, med andra ord en riktigt jäkla skit dag. Denna förbryllande dag har nu inträffat  fredagen 24 juli. Ingen ursäkt för att jag är så otroligt älskvärd men denna morgon har det ringt konstant från nio.noll.noll til fjorton.noll.noll, men underbara 20 minuters mellan rum så man precis hinner somna om under mitt smutsiga täcke. Allt detta för att jag igår gick och la mig många timmar efter midnatt. Är det någon som är sur som en ful citron på morgonen om jag inte får min skönhets sömn så är det jag. Jag erkänner mina brister.


Inte nog med detta så vaknade jag upp ur en hemsk mardröm om en sliskig 08:a som slickade mig i örat och att jag fick sparken från jobbet. Vilken otrolig kombination i en mardröm, jag är inte helt normal jag. Skulle även unna mig själv 19 minuter i solariumet vilket jag även detta försov mig till. Oduschad, orakad, Amy Winehouse frisyr och ingen bh gick jag till stan för att sola. Väl framme hade dom stängt, specifikt endast för idag.. fredagen den 24 juli.




Och inte nog med detta tyckte jag mig även se Simon på väg till stan. Som en nedknarkad Withney Houston i sina sämsta dagar vinkade jag för glatta livet och utropade "simon, simon, heeeej!" slog den hemska upptäckten mig att detta inte var Simon. Jag mumlade ett tyst förlåt och gick med skam i kroppen resterande väg.



Ska även jobba ikväll vilket kommer bli mucho intressanto. Minsta lilla "charloootte, här är jag! charlotte! charlotte! två carlsberg bara, charlotte!" kommer jag personligen långsamt skrynkla ihop till en äppelskrutt och kasta ända till Dano.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback