dumma pip

Jag är helt otroligt galet trött. Men har ett problem vid namn hjälp-mig-jag-kan-inte-sova. Jag har nu under en timmas tid hunnit:

1. pilla mig i naveln

2. stretchat benen mot sänggaveln

3. haft kuddkrig med mig själv

4. gråtit till reprisen av Oprah


Jag har nu i ren panik gått över till att äta mina mögliga nektariner jag köpte förra veckan. Men om jag har stor brist i roligheter så kan jag ju även döda silverfiskar i brors lägenhet. Oj, vad kul jag har här i min ensamhet! Nej men jag är inte butter över alla Hultsfreds wannabies som går utanför mitt fönster på väg mot PIP campingen. Varje gång dom går förbi med sina 20 liter backpackingväskor pekar jag finger åt dom i ren frustration. Jag vet vad ni tänker nu "riktigt moget charlotte". I dont care.. hoppas det regnar under hela Putte i Parken och att dom får blöta converse skor att gå runt i. Mitt lite senare mål under PIP festivalen är att kasta mina återstående halv uppätna mögliga nektariner på dom genom mitt fönster. Solen skiner inte alltid i Karlskoga mina festival vänner, det ska jag se till! idioter.


 


converse skor


Förutom andra glädjeämnen som att leva utan pengar från försäkringskassan under de två närmsta månaderna har jag spenderat stor del av dagen hemma hos kusin vitamin. och i hennes hår, kan jag praktiskt taget säga. Ett telefonsamtal imorse löd ungefär såhär

"Hej charlotte.. det är såhär att jag har färgat håret..." (notera att hennes hårfärg var svart)

"Jaha fan va kul caroline!"

"Ja alltså.. till blont. eller ja, gult. eller nej, låt mig säga orange? hjälp?"


Det kliade i dom gamla frisör fingrarna när jag uppfattade dessa ord och liksom hoppade in i telefonkiosken som Stålmannen själv för att byta ut vardagskläderna mot en pensel och handskar - för här ska det blonderas! Onkring sju blonderings flaskor senare och utan resultat gav jag mig istället av till OKQ8 för att köpa cigg i rent medlidande till kusin vitamin. Som detta inte var nog måste skuldkänslorna tagit över rejält då jag liksom som paralyserad erbjöd mig att gå ut med Zid - ett litet monster till pitbull.




 
Detta förbrukades det massor av.
Caroline måste vara deras största kund nu.



Var även nyss och kissade när jag upptäckte till min hemska upptäckt att toalett pappret var slut och det stod nya rullar.. exakt en armlängd ifrån mig. Självständig kvinna som jag är, litade jag på min magkänsla och sträckte mig efter det efterlängtade pappret. Tills jag ramlade och skrapade upp armbågen. I fosterställning mitt på badrumsgolvet låg jag och tjöt av skratt. Jag och mina silverfiskar fick ett gott skratt. Jag måste fått en humor kromosom mindre när jag föddes. Denna humor är sjuk. The Office sjuk humor.



miss.jpg Miss You funny toilet lmao image by kennedy5976

Kommentarer
Postat av: mamma

du förstår Lottis... att halva vårt släktträd består av halvgalna svarthumorister...andra halvan består av utvandrare, valloner och pingstvänner...så du fattar va :)

2009-07-29 @ 01:31:21
Postat av: Karin

Haha Tokfia!

Sjklart bara o komma över, gömma tandborstarna är ett bra bus!

Jag har allt klurat på fler sätt att ordna lite spänning i vardagen för de små artisterna...hehe Plastfilm på toasisten osv...

Varmt välkommen!

Kramar

Postat av: minelli

Vet inte om jag är i sthlm då, men eventuellt! har du kvar sama nr? hör av mig isåfall =)



Kul, klart du ska till sthlm om du vill det, skulle va grymt!



Keep up the blogging



kram

2009-07-29 @ 10:12:26
URL: http://malinminelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback