Den okända "xx" har slagit till!

Vilken tur att hela funktionen med bloggen grundar sig i att skriva om sin vardag, sina upplevelser på både gott & ont så länge man inte nämner namn och plats för de som inte vill bli inblandade, eller hur o du okända "x x" med  plats icke att nämna långt långt bort i fjärran öster? Det glädjer mig varmt att du lagt ned så pass mycket energi att leta reda på min fascinerande blogg med glimten i ögat i varje inlägg.
För att komma ned i samma likvärdig.. hm låt oss säga "mindre vuxen" osmaklig nivå med tanke på din höga ålder, så gör jag den fulaste grimasen jag förmår mig (du vet xx, sådana där som man endast ser på filmer!) och glädjs åt den där rättigheten om att man får tycka och säga vad man vill i ett sådant fint och fritt land som Sverige. Länge leve yttrandefriheten vet ja! 
Kommentaren ger jag mig själv ett storartat skratt åt då jag hört att ett gott skratt förlänger livet. Jag tar sedan kommentaren, skrynklar ihop den till ett litet pappers flygplan och kastar den hela vägen ned till dig med en liten ack så liten notis vid orden let it go, let it go.



Kommentarer
Postat av: M

Folk som skriver taskiga kommentarer har vare sig etik, moral eller ett eget liv...eller också har de kanske ett "perfekt" liv..blahaha

Go girl, we love you!

2009-07-18 @ 14:48:46
Postat av: matilda

hej gumman. vet du vad? Kan inte du7 adda mig på msn? tilda_89:@hotmail.com. är inte inne sådär jätte mkt nu men vill iaf ha dig där :) hihi. hur går det på jobbet? PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback