Lazy sundays

Tänk vad dagarna springer iväg! Tro det eller ej men har levt i arbetslöshetens förvirrande liv i en månad nu. Börjar verkligen komma in i den här livsrytmen nu. Sova, umgås med vänner och sova.. dagar blir till veckor som sedan blir till månader. Blir mycket fika häng på gamla konkurrenternas fik, där det utbytts många skratt och hemligheter.

Förutom detta har jag nu äntligen fått ett avslut borta på gamla adressen. Sakerna är nu utflyttade, nyckeln är lämnad och nu har jag absolut inget mer med dåtiden att göra. Blickar framåt då jag faktiskt har varit på två lägenhetsvisningar idag. Riktigt stolt över mig själv. Men kommer nog mest ha lägenheten som extra boende, då det börjar se ut som om jag kommer få uppleva Norges vackra vyer snart.

Min annars tråkiga söndag resulterade istället i en jacuzzi kväll med alkoholhaltiga drycker och gott sällskap. Tänk om alla söndagar var så händelserika! Jag börjar starkt överväga att införa "lyx-söndag" som avslut på varje förövrigt tråkiga veckor. Om ni känner er lika menade som jag inför denna otroliga idé så är det bara att ni hör av er, dock lite svårt då jag byter sovplats lika ofta som jag byter underkläder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback