Another working day

Klockan närmar sig noll.fyra.noll.noll, nyss hemkommen från jobbet. Riktigt tråkig måndag att spendera på statt, men även en intressant arbetsdag då jag såg en och en annan gammal lärare (även rektor!!) skaka rumpan och svänga med hängtuttarna på dansgolvet. I samma onyktra känsla som när deras egna elever tar studenten, skulle de senare dra sig vidare på en såkallad "efterfest". Helt otroligt fascinerande.

Min & Tess ökända Godzilla drink spreds sig även upp till fyrtioplusarna idag. Var trevligt att se att även de uppskattade den! På en vanlig kväll gör vi av med cirka 4 stycken hela flaskor äpple&melon likör var tack vare uppkomsten av denna gröna drink. Den blev introducerad på marknaden i somras då vi körde ute-baren, sen dess har den liksom bara följt med varje lördag kväll och kommer inte försvinna på ett bra tag.




Saknade Tess & Sebbe i baren ikväll, då jag hade hur kul som helst på förra lördags passet. Kände mig som en lycklig duracellkanin, skrattandes och samtidigt upptagen med alla dessa gröna drinkar. Schyssta kunder, otroligt givande personal - vad mer kan man säga :)

   

 

   



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback