Boys will be boys..

Hjälp! Jag börjar bli jäkligt trött på karlar som inte vet vad de vill. Har nu på senare tid insett att jag verkligen behöver en karl med tag i! En kille som tar mig med storm, utan mesiga frågor och allmänt tafatta i sin personlighet. En kille med mål i livet men som fortfarande lever dagen till fullo och tar det osäkra före säkra - bara för att få känna smaken av livet på läpparna.

Frustration är ett återkommande ord i min vardag, då det bara återstår en fråga kvar: ska det vara så svårt att hitta en likasinnad? Känns som om man gått mil efter mil bara för att få en försmak av de gröna skogarna som ni killar lovar så varmt om. Men jag hinner bara bli besviken och rejält uttråkad längst vägen. Och det mina vänner kan jag tala om för er, är en jävligt lång väg för något så simpelt.

Även känslor såsom ångest över att nöja sig med något mellanting börjar försiktigt kännas av. Något mellanting som fyller upp vardagen med tillfällig bekräftelse tills min Don Juan dyker upp på sin vita häst med en röd ros i munnen, samtidigt som han yttrar de tre underbara orden :)

Efter mycket reflektionstid i min allmänt tråkiga vardag har jag nu kommit fram till min dröm man och kriterierna därtill:



   
    •  Äventyrslysten som Indiana Jones
    • Sexigt arrogant & självsäker som Chris Keller
    • Miljonär som Donald Trump
    • Sliskig som Fabio
    • Vältränad & snygg som Markus Schenkenberg
    • och till sist händig som Ernst Kirchsteiger

       


    Om du känner att du platsar in på denna lista så står jag med öppna armar till min Bachelorette uttagning på Halläningsgatan. Och nej jag är inte kräsen - jag förtjäna bara det bästa :)

    En låt som annars går varm i hörlurarna är Kat De Lunas - in the end. Måste laddas ned!

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag är mäkta stolt över dig! Du har insett att en man ska vara värdig dig. Du ska inte vara ett kap för loosers. Varför underskatta sig själv och nöja sig? Män överskattar alltid sitt ego medan vi kvinnor är jättelyckliga om någon tycker vi duger.

Med sådär ett halvt liv i bagaget kan jag säga dig att starka kvinnor får helt enkelt ro sin drömman i hamn med egen kraft. Strategi, lite självförtroende och en smula våga och vinn :)

Förlorar du första omgången, no big deal, till sist håvar du in drömprinsen S

Himla kuligt bloggat...jag kommer att le åt detta inlägg i minst en vecka :)

2009-01-20 @ 01:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback