Stupid hangover

Helt totalt oplanerad men överraskande rolig helg! Onyktra och höga på glädje bar det av till Wickan på fredagen. Och jag vet! Jag, Charlotte Zetterqvist, kan nu officiellt erkänna att jag besökt denna nöjeskrog två gånger detta år... illa! Får det bli omedelbar ändring på! Kan summera kvällen med ett gott råd: kör alltid hemmamatch, det gynnar er tjejer jag lovar. Drick även inte så pass mycket så att ni behöver ha ångest dagen efter, över att ha terroriserat en stackars mindeårig diskplockare. Han kommer nog ha allvarliga men för livet nu tack vare en onykter mig.. stackare... förlåt? :)

Bakis och i allmän koma ända fram till klockan nitton.noll.noll, så tog mina sista krafter till att tvinga mig själv in i duschen. En kort promenad till Statt, vilket kändes som ett maratonlopp och sen var det dags för jobb i baren. Själva lukten av alkohol fick mig att må ännu sämre, men var bara att bita ihop!



en bakis Charlotte på jobbet igår.


Efter att alarmklockan ringt omrking hundra gånger, var det dags att gå upp idag. Raggardusch och en Loka till frukost så var det dags att gratta Carro som fyller år idag! Och nu får jag äntligen säga det: hon ska få en liten beeeeebis!!!  :) Så nu är våra onyktra glansdagar över på Statt, och som jag varnade henne idag så kommer presenterna på alla hennes andra födelsedagar inte gå till henne, utan till den lilla sötnosen :) Började med tårtkalas och slutade med viktuppgång tack vare en pizzakväll som det resulterade i. Onyttigt men ack så vi förtjänade det.. eller ja, i alla fall Caroline som har en god ursäkt då hon får äta för två. Orättvist, men sant!

Imorgon ska det målas ännu mer.. fortfarande inga frivilliga, men jag står fortfarande med öppen dörr till volontärarbete i min lägenhet. Och så på onsdag blir det tacco-mys-kväll med Sebbe, Tess och Simon.. jag står dock inte för matlagningen, då jag erbjöd mig men vart omedelbart nedörstad! 

Kommentarer
Postat av: mamma

Frivilliga dyker aldrig upp utan mutor. Lite gott käk och en öl mot tre timmars måleriarbete. Varför inte muta Ronny? Jag märker att du har svårt att hinna med att renovera mellan allt festande :)

Kram

2009-01-25 @ 23:36:25
Postat av: Jenny

Såå jävla skön e du babe!! älskar o läsa dina texter, du får till de bra du;)

2009-01-27 @ 11:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback