Saturday night out

Bloggtorka? Absolut inte. Upptagen kvinna? Oh ja.
Blev en stressig lördag då det både skulle bli inflyttning och såklart utgång. Efter att ha stått och skrubbat praktiskt taget varenda jäkla millimeter av dessa fyrtio kvadratmeter på lägenheten så började klockan närma sig sju. Shit! Jag luktar rengöringsmedel, stinker apa, osminkad och med myskläder. Partynivån låg på hög nivå då kände jag. Sandra kom ett par minuter senare, så med ett antal glas vin i handen och en tvättsvamp i andra, så var det bara att förena nytta med nöje. Tyvärr ballade "nytta" ur och istället vart bara nöje kvar då vi blev rejält fulla på all denna tomma yta och vinflaskor. Såg ut och kände mig som en påse skit, men väl inne på statt försvann känslan i ett par alkoholhaltiga drinkar. Bjöd även på en ordentlig runda alkohol, och jag har fortfarande inte vågat titta på mitt konto. Den dagen den sorgen. Allt som allt, hade världens bästa kväll och tror Sandra & jag kan summera kvällen med "om dom är små så får man ta två!". haha.

Fick ett telefonsamtal i fredagskväll från kusinen. Vart överraskat glad, inte varje dag man hör något från henne! Satt och tjata en stund, dock hon i onyktert tillstånd och jag i lite mer lugnare tillstånd. Sen på lördagen var det dags att ge igen, då vi telefonterroriserade Caroline med ett ordentligt fylle samtal. 

 

Världens bästa och .. hm.. snyggaste kusiner? :)

Nu ska det ordnas med tapeter, veckan ser otroligt tråkig ut med bara en målarpensel som min bästa vän de närmsta dagarna.

Kommentarer
Postat av: Karro

Vad duktig du är min vän som fixar i nya lägenheten. Jag måste få komma förbi och titta hur du bor när det blir klart.

Hoppas att du mår bra!!

KRAMAR!!

2009-01-12 @ 14:36:58
Postat av: Ankan

Charlie gullet du är ju för härlig:) vart har du köpt lägenhet nu?:) puss

2009-01-12 @ 22:59:28
Postat av: Charlotte

Karro:

Absolut, nu när vi båda är lediga så är det bara att du kommer förbi! Om cirka en vecka ska tapeterna vara uppe på väggarna så då tycker jag att vi tar en fika med massa skvaller! :) Är så nyfiken på om du kom in på utbildningen vännen!

Kram kram!

Postat av: mamma

Om du ska läsa Ninas resedagbok får du logga in på sofinina.

2009-01-17 @ 09:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback