Party like a rockstar?

I mysbyxor och snobben uggs hamnade impuls-party humöret på topp. Med en plötslig utgång befann jag mig senare med ett glas vin (okej jag ljög, flertalet glas) hemma hos Linnea. Massa girltalk och sedan suprise! Orden jag ska bjuda dig på middag, fick mig att springa lyckovarv naken ute i snön.


Ett bord för två på Tranche, ännu mer vin och gott sällskap förgyllde kvällen. Men kvällen slutade of course inte där, för med två vinglandes svenskar satt vi 5 min senare på trikken ned till byn. Glädjen var på topp varav vi hamnade med tio överalkoliserade visit-in-oslo kineser. Plötsligt hade jag en asiat slickandes på min kind i tonerna till"god jul" på knaglig norska. Sådant inträffar endast mig.








Äntligen efter alla dessa gaybarer och engelska pubar fick jag sätta min högklackade fot på efterlängtade Yatzy. Det är nämligen här alla enade svenskar samlas i Oslo och hormonstyrda norskar. Men so what, jag hade hur kul som helst! Dansgolvet var som ett enda stort liggvänlig orgie. Bilder skulle ha lagts upp idag men då alkoholen tog över försvann våran nyfunna norska papparazzi fotograf.


Med den lilla hängivna efterfest skaran på fyra alkolister hamnade vi hos Linnea, där vi hittade allt från choklad tårta till sorbet glass i kylen. Den som letar den vill även finna! Vilken kväll, vilket även kom till min insikt dagen efter då jag hade små smurfar krigandes i mitt stackars huvud. Stora frågor såsom hur hamnade mina strumpbyxor i hallen och varför terroriserade jag den där stackars taxichauffören om hans allmänt tråkiga liv, dessa frågor kommer aldrig bli besvarade.





Systrarna Hilton fylla, theres always someone worse..





Låten som går varm på de norska dansgolven

Sugababes - get sexy 


http://www.youtube.com/watch?v=nS8xiUlYNO0




Kommentarer
Postat av: Karin

Gott Nytt År!!!

Kram K

Postat av: matilda

Hej löken!

Ville bara säga gott nytt år och hoppas att du får en jätte kul&trevlig kväll. Hade tänkt skicka sms senare men min mobil krånglar, den går ej att ladda på.

Ta hand om dig nu så ses vi snart :D puss Matilda

2009-12-31 @ 17:51:06
URL: http://alltommatilda.blogg.se/
Postat av: s

God fortsättning!

Gud vad man blir sugen på att resa när man läser din andra blogg.. Känns nästan lite farligt att gå in på den nu när det är så jäkla mörkt och kallt här!

2010-01-01 @ 17:41:03
URL: http://sofiemadelenes.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det hade varit underbart!

Bara ligga på en strand och dricka kall dricka och äta isglass ;)

Synd bara att jag inte har någon semester, vi får ta det på en vecka? haha

2010-01-03 @ 13:51:46
Postat av: Matilda

ja men charlotte! det är bara att du&sofie kommer :) ni är jätte välkomna och det skulle vara så kul :)

2010-01-03 @ 19:05:04
URL: http://alltommatilda.blogg.se/
Postat av: Jennie

hejhej!

jag addar dej på msn, så kan vi snacka om allting där :)

hoppas allt är bra med dej!

kram

2010-01-06 @ 13:57:06
URL: http://designbyjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback