Jag saknar SVT, tv3, tv400..

Den här helgen har papput varit på besök hos oss fria själar i Oslo. Då jag förmodligen inte kommer ha möjlighet att komma hem till jul blev det ett pre-christmas firande igår. Jag öppnade paketet med iver och när ögonen väl beskådade detta ufo till antenn visste jag att Han där uppe äntligen visade medlidande för mina tre månader utan tv.



Bror och pappa



Denna guldklimp till tv-antenn innebar att jag nu kan börja leva ett normalt liv. Vad gör det om jag inte har en toalett? jag har ju tv! Fungerande element? jag har ju tv! En dusch? jag har ju tv! Lyckan var överväldigande tills vi insåg att den inte hade någon täckning från min lägenhet. Jag kan nu tala om att gränsen mellan lycka och förödelse är hårfin. Ursäkta mig, men jag ska nu gå och hoppa genom fönstret nu i hopp om att jag landar med huvudet före. tack för mig.


/en tv-lös och otröstlig charlotte





Kommentarer
Postat av: s

Titta på tv på internet då, det brukar jag göra =)

Eller för bövulen ladda ner, du är ju i norge!

där har dom ingen ipredlag ;)

Postat av: Charlotte

Jag vet men det finns bara uno problemo.. mitt internet är från stenåldern varav det tar omkring 10 min att ens logga in på min kära fb sida (det vill säga om jag inte redan hinner loggas ut innan. Då även min dvd är paj var denna otroligt fula men välebhövda tv antenn mitt enda hopp.. och nu är allt borta. Med andra ord innebär detta att jag efter dessa månader tvingats gå in i rollen som.. boknörd! what else to do :)

2009-12-13 @ 18:24:25
URL: http://charlize.blogg.se/
Postat av: matilda

haha, vad söt du är gumman. jag kan inte annat än skratta när jag läser din blogg. varje. gång :D

2009-12-13 @ 18:36:28
URL: http://alltommatilda.blogg.se/
Postat av: Maria

Charlotte!! jaa jag är fan sugen, vart bor du någonstans!? :)

2009-12-16 @ 18:37:07
URL: http://mariabruhn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback