you have to work!

Snart kommer Sebbe och hämtar mig för ännu en otroligt givande kväll på jobbet. Gårdagen bestod av vidriga fulla finsktalande gubbar som ville ha Vit ryssland, vilket vi senare trots dålig kommunikation kom fram till var White Russian. En bar överkropp med ölmage till syn framför mina ögon och misslyckade moonwalks ville jag sedan långsamt strypa dessa ålands-kryssnings gubbar. Bra musik från Nyberg och ett parti bugg i baren så hamnade jag på bättre humör.





With Love
Charlotte

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej! Fan vad glad jag blev när jag såg att du hade skrivit :) Vad kul! När åker du? Vad ska du jobba med? Ska du bo med din bror? Va inte borta för länge bara, vill gärna se dig någon mer gång i livet ;) hah! Ja, Bali skulle vara guld :) Det får bli vårt nya projekt ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback