Åter en onykter personalfest

I mitt upptagna liv så har jag ju glömt att berätta om personal festen! hur kunde denna totala glömska slå in. Denna partyladdade personalfest bestod av maskerad fotboll, poker på Las Vegas nivå och en underbar kombination av kärlek och alkohol. Sent ut som vanligt blev det ett maraton pass ända bort till häsängen. På vägen dit möttes jag upp av leadsinger i Kiss, en cowboy, ett afro och en fotbollspelare.





Väl på fotbolls planen stod vi öga mot öga med våra konkurenter: kocken, mexikanaren med flera. Själva fotbolls spelet var väl inte på elit nivå men entusiasmen steg i höjderna. Detta intensiva spel varierades med var femte minuts alkoholhaltliga "påfyllning" och rökning. Förutom pauserna gjordes detta även väl på fotbolssplanen. Inte ett enda mål från Charlottes sida då min otroliga plan var att stå i mitten av planen och förvirra motståndar laget med min otroliga skönhet. Då jag var utklädd.. till ett bi. a bumblebee! Denna lömska plan gick hem då vi vann med stora mål skillnader.





Ett segertåg hem mot ännu mer alkohol och när mörkret lade sig över Karlskoga var det dags för poker turneringen. Då jag förstår nada av detta kortspel så intog jag positionen dealer. Tröttnade snabbt på att lägga upp kort och vinglade bort emellan åt till Twister turneringen. Detta var något i min stil! Jag regerade på fotboll och jag regerar i Twister! I fusk försök till att butta ned mina motståndare utan resultat och ren och smärtsam kramp i benen tog jag hem titeln 2:a. Men hey! alla kan ju inte vinna. thats why.




Notera mitt perfekta läge under.. hm.. ja, ni förstår.



Ännu mer alkohol och en galen cykeltur ned till sjön där nakenbad vankades. Mitt enda mål denna frusna kväll var att se Simon och Sebbes nakna rumpor men dom liksom jag fegade ur i sista sekund. Men fick som sagt se många andra nakna rumpor denna kväll så inga sura miner för det.




The king of pop is back!


Inte lika snygg mexikanare som Nyberg - but i tried


Påfyllning





Jag & Louis


Juanes a.k.a Nyberg








Kommentarer
Postat av: Karin

Vilken härlig bild på Jocke, man ser verkligen att han asgarvar :)

Synd att jag jobbade (som vanligt) men nästa fest är jag GIVEN!

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback