Uppsala. day 2

En snabb tur för att utforska stan, slutade med flera timmars projekt för att hitta en hel kvälls outfit för endast små slantar. Istället blev det flertalet påsar, ångesten skrek i plånboken och två trötta shopping hatare till killar. Men en senare sväng till sveriges bästa bolag, började jag se ett leende på allas läppar.







Ett glas vin förvandlades senare till 1 liter vin, ett antal tequila shottar och en feministisk tönt. Minnet hade tagit semester och seglat långt långt bort då jag med stor förvåning vaknade upp med en inte allt för munter berättelse vid namn "Charlotte - jävla mansgrisar!" Jag har verkligen ingen aning vart detta undertryckta hat för män och emotionellt-sadistiska person helt plötsligt kom från. Som tur är var Max den enda med något förnuft kvar och tog hem mig innan jag utrotat alla stadens män av ingen anledning som helst. Bara för att jag kan kanske? I have no idea.






Max sovandes i en garderob och ett svår uttalat förlåt så fick jag sedan pussa på max. tack max. Hade fortfarande varit kul om våra bebisar skulle heta Max McFlurry. Om jag dock inte hunnit utrota alla män så att säga..














l o v e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback