tröttsam idioti

"antingen har du klamydia eller så är du lebb"


 


Jag börjar starkt betvivla dessa hormonstyrda mäns intellekt och kvinnokänsla. Med ett iq på samma nivå som en orangutang och ett yttre som en bergsgorilla, så funkar inte denna timmes långa process i tonerna till snääälla kan vi inte gå hem till dig. Nej. Snälla? Nej. Snälla? Men nej för fan din illa luktande patetiska alkoliserade hjärndöda försök till mänsklighet!





Ett nej tolkar killen med att man antingen har klamydia eller att jag är lagd åt andra hållet.

Ett nej betyder egentligen att jag är så jävla otroligt ointresserad av dig så att jag hellre kysser en groda i hopp om att den någon dag ska förvandlas till en prins. Jag arbetar hårt med att få ut budskapet i hopp om att rädda det sista av den testosteron fyllda mänskligheten.


Kommentarer
Postat av: mamma

Hahaha...ännu ett drägg som har hängt över bardisken och tjatat skavsår i örat på dig.

2009-08-06 @ 18:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback