Söndag

Söndagskvällen spenderades i en biosalong med Max, Emelie och Nikolina. Jag hör förvånade frågetecken då den senaste bion jag såg förmodligen var i tonerna med when you say nothing at all till Nothing Hill som visades någon gång på nittiotalet. Updaterat Charlotte, verkligen uppdaterad.. Max ville se Harry Potter av någon annorlunda anledning men den actionladdade sidan inom mig kröp fram så istället blev det G.I Joe. Jag menar ärligt, en finnig liten britt med en trollstav i handen eller muskulösa Channing Tatum? Emelie & Nikolina tog fram det stora artelleriet med sin XXXL popcorn medans vi två nöjde oss med en XXXS popcorn. Vi var helt enkelt inte med i matchen tydligen. Åter till filmen! Den sög sugare än sugast. Det är en sådan typisk super mucho macho film som är gjord av en töntig liten nörd någonstans i Minnesota som aldrig får ligga. En snabb summering är inoljad kines, massa pang&boom och en elak man som ser ut som Darth Vader.





VS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback