smuts

Jag måste allvarligt ta tag i min hygien nu. Min kropp noterade att det idag gått fyra dagar sedan senaste dusch. Så jag ska ikväll noppra McDonalds M:et till ögonbrynen, tvätta håret, raka djungeln vid benen och ta bort mitt gamla nagellack som suttit i ett par veckor för lång tid. Mitt överdrivna välpolerade jag som existerat i så många år har nu gått över till.. smuts. Men sen kan man ju se det positiva i min smuts period. Jag har en training week tills jag flyttar till Oslo där endast betal-dusch finns i lägenheten. Gemensam toalett är det som även gäller i den norska lägenheten så jag försöker hålla ned mitt kiss-behov till en gång om dagen. That´s a fact.





Jag har även blivit drabbad av, en helvetes jävla skit förkylning. Jag trodde mitt immunförsvar hade svart bälte mot alla dessa bacilusker men så var tydligen inte fallet. Efter en atombomb i mitt huvud, producerat snor som inget dess like och en förstörd hals somnade jag lagom till att pappa skulle till jobbet 07.00. Däremellan roade jag mig själv genom att äta bullar med keso och titta på en hippie dokumentär.






Häromnatten drömde jag även att jag blev jagad av fula zombies på ett studenthem. dumma dröm.


Kommentarer
Postat av: Karin

Oki :)

Var hittar jag det då?

Vilka säljer det?



Ha d fint

//K


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback