Oslo my dear

Efter ett halvårs betänketid, 6 månaders förvirring och omkring 190 dagar för att få tummen ur arslet så är det nu klart jag jag förflyttar mig till Oslo, dit min kära bror redan befinner sig. Detta äckligt dyra land med otroligt attraktiva karlar ska Charlotte nu ge en välbehövlig chans. Jag känner fisk lukten och hör deras obegripliga norska ord ända hit. Har fått tag på en liten etta och utan varken mobil eller internet kommer jag sakta isoleras bort från verkligheten. Ordet kommunikation kommer inte längre existera, då jag ger min kropp och lönekonto till denna försvenskade stad.




Bror och jag, 1989



Då jag inte kommer ha råd med mat (eller ja, praktiskt taget inget alls, då inte ens polett dusch jäveln är gratis) så ska jag leva på morötter och gå ned 20 kilo. Bara här sparar jag in på det skyhöga månadskortet på gymmet men går dock miste om inoljade bodybuilders. Efter mina förlorade kilon kommer jag även ligga med chefen på jobbet så jag snabbt intar titeln Vice Vd och kommer då tjäna miljoner. Efter detta tar jag första flyget till Bali för att sedan träffa min surfare som jag hittade på matchmaking.com.



Jag och bror igen, 2008.. vart tog åren vägen?


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback