en tutte med cola?

Då folk på jobbet frågar hur det går med min mens så har jag nu beslutat mig att spara in på lite för intima ärligheter. punkt. Nyss hemkommen från jobbet, med stor irritation efter en och annan kommentar om tuttar och en annan om baren.
Sura gamla bittra kärringar som beställde en Tom Collins -65 på Hildas buggklubb som därför måste stå och skrika en timme om att den inte alls smakar likadant som för en miljon år sedan då dinosaurier fanns. Sedan alla dessa hormonfyllda killar som aldrig får ligga och bara känner att dom måste hävda sig inför resterande oskulder om att man har tuttar. Nämen se på fan! Hur hamnade dom där? Stort mysterium. Men jag har en lösning på allt. Jag ska härdanefter gå med polotröja och sedan när någon beställer något av mig ska jag börja prata med deras snopp. Så det blir likadant för alla, och så blir alla lyckliga.


Var det en snopp med cola & lime du ville ha?
Eller kanske en tutte on the rocks?




När jag väl är på krigstigen så kan jag skaka av mig min femtioelfte irritation för kvällen. Arbetskollegor som tack vare mer ansvar tar på sig en liknande diktator roll för att hävda sig. Dessa människor som i senare livet får makt, börjar istället missbruka den som en payback då dom i högstadiet blev inlåsta i skolskåpet. När jag väl ser deras mun öppnas för att få någon slags kommunikation med mig, sätter jag på min osynliga "mute" knapp med min osynliga fjärrkontroll. Jag tänker mig sedan hur ful dom skulle vara nakna och hoppar in i min happy thoughts bubbla med rosa moln som jag sedan flyger iväg på.



04.39 och jag säger god natt..


Kommentarer
Postat av: Karin

Skruttan du e för go!

Tack för bra service o smaskig hof igår :)

Postat av: Melissa

åååh jag älskar din blogg, så sjukt rolig=)

2009-08-31 @ 22:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback