hot dogs

Utgång igår med en liten notis.. jag var nykter! halle fucking lulija för det. Förfest hos Martin iförd myskläder och med fascinerade ögon tittade vi på cypern - 08 film. Ja vad ska man säga, en kort sammanfattning: tuttar, skumparty, klamydia och tuttar. Men alltid lika kul.  Testosteronet pumpade i denna ungkarlslägenhet och plötsligt kom detta avtändande scenariet då militärsakerna kastades fram och låtar såsom "öl är gott" spelades på högsta volym. Hemska tanke. Ett besök på max och ett klädbyte hemma senare så hamnade den nyktra duon Sandra & jag på Statt. Helt överväldigad av att få se allt från två ögon och inte se dubbelt hela kvällen, drack jag stolt upp min alkoholfria drink. Veckan innan löning och inte allt för mycket folk, men det berusade tillståndet låg på topp och bara andades glädje i hela Statt.



Första årets grillkväll bestående av en liten men tapper engångsgrill, party korvbröd och kubb stod fredagen för. Kall cider och löjligt bra vänner, så kunde det inte bli så mycket bättre. En tur ned till Melkers med en terroriserande Sandra full på lycka och sedan tidig hemgång.

Panik inför sommar tvåtusennio insåg jag att den enda träningen bestående av denna ynka sit-up jag gör då jag går upp ur sängen inte kommer hålla måttet, så tog jag motvilligt på mig joggingskorna och gav mig ut på de otränade människors största mardröm: jogging spåret. Motvind, batterierna tog slut på mp3 och allmän avsky för alla supertränade gubbar på banan. Får nog skylla på halsont.. magont.. eller ja, allmän utmattning.


Kommentarer
Postat av: Charlotta sundh

Bra gjort :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback