Vardagslyx

Vill ha, vill ha men ekonomin tillåter tyvärr inte.. jag ska lätt gifta mig med en rik prins från Dubai när jag blir stor. Har världens längsta lista nu tills de ynka pengarna från a-kassan kommer. Har liksom hållt ut med dessa lyxprodukter som förr i tiden ansågs som vardagsnöje i mitt liv i flera månader nu. Räkningar, personliga lån.. jag bara spyr arbetslöshetens avsky över dom. Mina ögon liksom bara glänste till av glädje då jag såg denna otroligt häftiga tvåfinger ring som går att designa enligt mitt namn. Om Lauren Conrad från The Hills kan ha det, å ska även jag ha det. En vacker dag..


Namnring - Äkta Silver

799 kr äkta silver från Bettiesgalleria.com


Namnring - Äkta Silver - Klicka på bilden för att stänga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback