Ge mig sömn

Ett nytt mirakel av den hälsosamma sorten har inträffat på halläningsgatan - jag har köpt avocado! prisagudarna, för här ska det prioriteras en sund livsstil. Lite tufft och frustrerande då mitt underbara blodsockerfall brukar jävlas med mig vid fel tidpunnkt. Nu är det krig din dumma blodsockerfalls kurva. You are going down..



Igår låg mysfaktorn på hög nivå, vilket var välbehövligt från min annars tråkiga singel-period. R hade laddat upp med tre liter rödvin och redbull. Ett vinnande recept för att till slut hamna i det önsketänkande sovrummet. Med lite ironi denna mening mina vänner! Bakad potatis med kyckling&skagen röra stod på menyn medans vi trängdes i den tre kvadratmeter stora köksdelen. Men det sänker inte ned ett par mästerkockar som oss!  Timmarna sprang iväg och helt oväntat stod klockan på 09.00 a.m. Kanske dags att säga godnatt?

The Few... The Proud... The Tired

Ännu en joggingtur på nobelspåret. Ofattbart och otroligt tungt denna gång. Vad kan det bero på.. hm.. kanske möjligtvis läggdags vid nio imorse, fyra ynka timmars sömn och en snorig näsa. Kändes som jag sprang med cement i fötterna samtidigt som jag plågades av narkolepsi. Svettig och mysig tog jag en sväng förbi Emelie på salongen så hon kunde rädda mitt stackars hår från allt detta löshår. Blondering och nytt hår imorgon står morgondagen för -  so watch out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback