Soccer night with the youngsters...

Förvarnad om att min hemmakväll skulle bli utbytt med fotboll och öl, flydde jag istället till Daniel för att ha lite kvalitets tid med mina kära bröder. Laddat upp med chips och storebroders favoritmuffins blev det en totalomvändning och nu så sitter jag själv framför datorn istället. Christoffer ryckte med sig muffinspåsen i förbifarten då hans skjuts väntade utanför och Daniel är omöjlig att få någon kontakt alls med då han sitter som paralyserad vid tv-splet.

Hittade massa olika bilder nya som gamla här på datorn hemma hos pappa. Roliga minnen att titta på så : Enjoy!

Mina kära familj:

Pappa Mats   Storebror Christoffer   Mamma Monica  Lillebror Daniel   Jag!

Pappa Mats - Storebror Chritt - Mamma Monica - Lillebror Daniel - Jag !



Asien:


Ha ha. Ledsen Anna, men var bara tvungen - love this pic!

             

   

   

  

  



   

   

     

Orkar inte ladda upp mer bilder, dags att knalla hem för min del nu!

Ciao!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback