Happy halloween

Då var det dags att spöka ut statt ännu en gång! Inspirationen flödade då jag sprang runt och dekorerade allt  jag kunde hitta från entren till baren med spindelnät och ballonger. Eliten i baren bestod av: Micke - döden själv, Tess - vikingen och så till slut jag - mördarbiet The Bumblebee! grraau! Kanske inte så skräckinjagande med guldvingar och tyll klänning, men gjorde ett gott försök iaf.. Statt slutade fullsatt och en kemtvätt för min del då en halv flaska kahlua spilldes över dressen . tackar för den :)

Såg fram emot en lugn & harmonisk lördagseftermiddag innan jobbet då plötslitg Grabbarna Grus bosatte sig i soffan!  Den efterlängtade tuppluren i sängen fick totalomvändning då den byttes ut mot bira bira bärs, fotboll och skönsjungande allsång . Det var bara att acceptera men som straff bestod resterande kväll av tvångs-lyssning av Darin Vs Britney.

Helt galet trött och sängen har aldrig sett så mer inbjudande ut som nu, så skriver bara några korta rader idag.
Som avslutning måste jag dock lägga upp ett klipp på lilla Katie, tror jag & Caroline höll på att vrida oss av skratt när vi såg det första gången "In my world everyone is a pony and they all eat rainbows..." haha.

www.youtube.com/watch?v=xJkaKAI_Fc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback