Girls night in

Igår blev tjejkväll med Emelie, Sandra & Caroline. Var länge sen alla kom ihop tillsammans och hittade på något, så det var kul! Stora problem inträffade redan innan då vi skulle fördela godis/chips delen. Det är inte bara kan jag tala om, då om du sätter ihop fyra tjejer och ber dom köpa vad de själva vill ha under kvällen.. För att lösa problemet blev jag liksom som en utgångspunkt, en förmedlare, en organisatör om du så vill kalla det.

Första telefon samtalet, Emelie & Jag:
Vet du om Caroline ska köpa godis eller chips?
- vet ej.
Andra telefonsamtalet, Caroline & Jag:
Ska ni köpa chips eller godis Caroline?
- jag köper lite av varje!
Tredje telefonsamtalet, Emelie & Jag:
Hon skulle köpa lite av varje.
- men vad för typ av chips , potatis eller dill?
Fjärde telefonsamtalet, Caroline & Jag:
Jag köper tortilla chips, naturgodis och godis.
Femte telefonsamtalet, Emelie & Jag:
- Vad ska vi ha för dricka då?

Och såhär fortsatte samtalen i brist på riktigt dålig kommunikation :)



Såg en hel kväll framför mig med Narnia 2 till att börja med. Blev helt totalt nedröstad då denna trio var fanatiker av Idol-08. Skrattandes, gråtandes och fascinerande tittade vi igenom detta en och en halv timmes svenska jäkla skit program tills det var dags att titta på min efterlängtade film: Narnia. Men icke! Blev ännu en gång nedröstad och istället sattes den nervkittlande rysaren Rest Stop på. Som förövrigt var den sämsta skit jag någonsin tittat på :)
Avklippta tungor, rednecks i södern och så tre amerikanska college ungdomar på vift ute på vischan. Lägg på lite naket, lite pang pang och en galen psycho mördare så har ni filmens handling i stora drag. Otroligt givande film.
Bortsett från filmen så utbyttes det många skratt och minnen denna kväll :)

Förutom ett morgon nervsammanbrott idag då jag inte fick sova längre än till tolv så började dagen ganska bra. Knallade ned till stan och åt lunch, värnade om miljön då vi duktigt pantade burkar och nu så står jag i tvättstugan innan avgång till jobbet. Ikväll blir det nämligen Agent 007-tema i baren. Från början bikinis och bara överkroppar insmorda i guld slutade istället med svarta byxor och svart långärmad skjorta. För det är verkligen Bond, James Bond det! Typ: Vad ska du föreställa? - Ett fitt hår, vad tror du?   Denna replik tagen från Sen Kväll Med Kristian Luuk, då han iklädd i svarta trikåer dansandes till ett könshår. Älskar den sketchen. haha.


Nej nu ska jag ned och fortsätta mitt otroligt givande arbete i tvättstugan.

Kommentarer
Postat av: caroline

haha!!! men vi hade kul iaf!! men kan hålla med om att filmen inte va den bästa iden trots allt ;)

2008-12-02 @ 13:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback