Ullared - anyone?

Ska det vara så jäkla svårt att få tag på någon som vill med mig till Ullared? :) Liksom vem skulle inte vilja tillbringa en fyra timmars lång pensionärs-bussresa med en sådan härlig person till livsnjutare som jag! Har många fina kvaliteer som kan komma att utbytas under våran otroliga Ullareda-dag: jag är en god lyssnare, men dock ännu bättre på att prata ihjäl folk, har en begränsad budget nu när man är arbeslös vilket innebär att vi inte kommer stanna heeela dagen på detta storslagna varuhus och till sist är jag oerhört flexibel (så länge jag får min vilja igenom...). Så jag auktionerar nu ut en heldag på Ullared med mig som sällskap! Bring it on.


Vet att jag är riktigt dålig på att lägga upp bilder, om inte usel.. så tänkte kompensera med att lägga upp bilder från mitt & Annas födelsedags partaj i somras! Memory for life..


      

     

     

   

   
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback