My rescue in the night



Jag har blivit frälst - en riktigt The Hills fantast kan jag numera lägga till på mitt cv. Tack vare min kära bror så har jag utnyttjat mina julklappar: The Hills Säsong ett & två till max. Skrattar, gråter och följer med spänning dessa nyblivna L.A tjejers intriger och kärlekar.

Men sedan till det näst viktigaste - jag tog de första springande stegen i joggingskorna igår! Hade dock tvivel då jag trodde jag skulle få en hjärtattack redan efter den första kilometern. Ingen skulle lägga märke till mig då denna otränade person som jag är, fryser ihjäl på alla smygätares största skräck : joggingbanan...

Musik som lyssnas intensivt numera är Karl Wolf - Jealous.
 Och hur otroligt urgullig är han inte då:



Kommentarer
Postat av: Mom

Hej!Du vet ju hur :) jag blir när du stapplar runt banan. Om du hänger i, så hänger jag oxå i. Deal??

Killen...mmmmm

2008-12-27 @ 16:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback