I am dying!

Jag måste vara döende. Året tvåtusenåtta tyckte tydligen att jag behövde inviga det nya året med en riktigt jäkla migrän-feber-förkylnings sjuka. Då bror är och har världens roligaste nyår på de vita fjällen så tar jag över hans lägenhet under den närmsta veckan. Ska bli helt underbart att slippa leva mitt liv kring och på pappas soffa, men kommer dock istället få slå mig igenom denna djungel av dammråttor som verkar leva ett ganska behagligt liv i lyx här borta då ordet dammsugare tydligen inte existerar här. Så i denna lilla tvåa bland rockaffischer kommer jag dö i min ensamhet med snorig näsa och rinnande ögon. Patetiska och dramatiska lilla Charlotte.



   

Jag och mamma på Dolly -08


 

Sedan besöket hos kusinerna på julafton då vi alla vart varmt överraskade att Caroline börjat hamna i Kat von D´s tatuerings spår, så har den plötsliga iden om att tatuera in Dolly Parton med mammas och mitt namn under inte riktigt släppt. Iden har liksom gnagat sig fast på hjärnhinnan och vägrar släppa förrens jag är märkt med Dolly för resten av livet. Tack vare min stora förkärlek till denna otroligt fascinerade och storbystade sångerska och även tack vare den otroliga konsert hon briljerade under i somras på Stockholms Stadion - så kommer det sluta med att hon snart sitter någonstans inpräntad för livet på min kropp. Det är hon värd, den underbara Dolly hon är.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Be pappa om silvertejp och laga slangen på dammsugaren. Jag glömde säga att den gick av i julstädet senast...poff!

Sorry!

2008-12-30 @ 23:43:59
Postat av: Anonym

P.S.Jag tycker jätte-jätte-synd om dig att du blivit sjuk precis till nyår. Samma här...har börjat på en antibiotikakur idag:( Kram

2008-12-30 @ 23:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback