A wake up call from Anna herself

 

Jag och Anna på Koh Phangan! -08


Gårdagen vart man överraskat väckt av kära Anna som bara skrek: "Om en vecka drar vi fan till Lanzarote heller hur Charlotte!?" Impulsiviteten bara skrek jaaa! Medan det goda samvetet och min realistiska sida frågade om det växer guld pengar ur arslet på mig.

Trots detta så letades det febrilt 1 v sista minuten resor för några fjuttiga tusenlappar igår kväll.
Och för att orka leta efter sista minuten krävs det energi, men duktig som jag var tackade jag faktiskt snällt nej till en pizza och knaprade istället på en tråkig sallad.

Denna hela dag spenderades med Caroline då vi lagade varma cibatta mackor med kalkon och ännu en sallad.
Blev till slut helt oemotståndligt så en och annan lösgodis slank ned med. Backpackers 3 på datorn i tre timmar, sen var det dags för mig att tacka och knalla hem de 50 m jag bor från Carros mamma.




Caroline och jag, Koh Lanta - ett herrans massa jäkla år sedan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback